Το χαμόγελο της έσβησε μόλις λίγες μέρες από τον ερχομό του πρώτου της παιδιού μετά από σοβαρές επιπλοκές που αντιμετώπισε η 36χρονη γιατρός στη Μυτιλήνη. Οι συνάδελφοι της έκαναν τα πάντα προκειμένου να την επαναφέρουν όμως δεν τα κατάφεραν με την ίδια να αφήνει την τελευταία της πνοή.
Συγκλονισμένη παραμένει όλη η τοπική κοινωνία από τον θάνατο της 36χρονης Μάγδας που έσκασε σαν κεραυνός εν αιθρία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γιατρός θα γεννούσε την Παρασκευή με καισαρική στο νοσοκομείο του νησιού, ωστόσο εν τέλει γέννησε φυσιολογικά. Η γυναίκα ανέβασε πυρετό μετά τον τοκετό και η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε. Τότε διασωληνώθηκε από τους γιατρούς στο νοσοκομείο Μυτιλήνης αλλά η κατάσταση της κρίθηκε σοβαρή και αποφασίστηκε να μεταφερθεί με ελικόπτερο στην Αθήνα. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της μεταφοράς της την Τρίτη άφησε την τελευταία πνοή της.






















