Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Η ανακοίνωση των Ερωτεχνών Αλμωπίας για την απαγόρευση των παραστάσεων

"Δηλώνουμε ότι εμείς οι Ερωτέχνες Αλμωπίας ΔΕΝ είμαστε διατεθειμένοι να παίξουμε κανενός είδους θέατρο ΣΚΙΩΝ…"

Είμαστε μια παρέα νέων ανθρώπων που τόλμισαν εδώ στην ακριτική επαρχία της Αλμωπίας να ασχοληθούν ερασιτεχνικά με το θέατρο.

Χωρίς ιδιοτέλεια στον σκοπό μας, χωρίς οικονομικά κίνητρα, θελήσαμε να δώσουμε χαρά κι άλλοτε να βάλουμε σε σκέψεις μαζί με εμάς τους συμπολίτες μας. Η επιλογή του έργου πιστεύουμε πως ακολούθησε τις επιθυμίες του φιλοθεάμονος κοινού της πόλης μας. Πάντοτε φιλικά, παρείστικα και με έναν κοινό παρονομαστή, την αγάπη του κοινού και την δική μας για το θέατρο.

Ο αυθορμητισμός μας μάλλον αγνόησε παραμέτρους όπως το ότι έπρεπε να ενημερωθούμε για τα πνευματικά δικαιώματα των συγγραφέων.

Άλλωστε ο μη κερδοσκοπικός χαρακτήρας των παραστάσεών μας...

...μας απομάκρυνε από κάθε σκέψη που έχει να κάνει με νούμερα, εμπορικά κέρδη και αριθμούς. Προγραμματίσαμε λοιπόν τρεις παραστάσεις, τα έσοδα των οποίων θα τα διαθέταμε στα παιδιά με ειδικές ικανότητες της «Ηλιαχτίδας», σε ένα παιδί που πρέπει να χειρουργηθεί στο εξωτερικό και σε μια οικογένεια με δύο ορφανά παιδιά.

Όμως η άποψη κάποιων ήταν διαφορετική. Έτσι προχώρησαν σε καταγγελία των παραστάσεων στην Εταιρία Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων με αποτέλεσμα να ακυρωθούν οι προγραμματισμένες παραστάσεις για τις 13, 14 και 15/1/2012.

Στη χώρα μας υπάρχουν 7.000 περίπου ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες. Από αυτές ελάχιστες παίρνουν τα πνευματικά δικαιώματα γιατί πολύ απλά κάποιοι συγγραφείς ΔΕΝ τα παραχωρούν σε ερασιτεχνικές ομάδες (όπως στη δική μας περίπτωση), ενώ κάποιοι άλλοι τα κοστολογούν από 1.000 έως και 10.000 ευρώ.

Για τις τελευταίες μας παραστάσεις προπωλήθηκαν πολλά εισιτήρια. Είναι συγκινητικό ότι ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς που προμηθεύτηκαν εισιτήρια, δε θέλησαν να πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Έτσι οι παραστάσεις μπορεί να μη πραγματοποιήθηκαν, αλλά τα χρήματα υπάρχουν.

Ευχαριστούμε πολύ όλο τον κόσμο, για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη του και υποσχόμαστε να προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο.

Υ.Γ. Δηλώνουμε ότι εμείς οι Ερωτέχνες Αλμωπίας ΔΕΝ είμαστε διατεθειμένοι να παίξουμε κανενός είδους θέατρο ΣΚΙΩΝ…

Ερωτέχνες Αλμωπίας
 

54 σχόλια:

  1. mprabo sta paidia giati ematha oti tha bohthisoun oikonomika aytous pou aneferan akoma kai an den ginan oi parastaseis mpravo tous....kai aytoi pou tous karfwsan tha to vroun mprosta tous na einai sigouroi ntroph tous giati ekanan kako oxi mono stous erwtexnes alla se olous emas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. prepei na mathoume poios to ekane....na mas poune oi sygkrafeis apo pou egine to karfwma allios h kataggeleia den einai egeirh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παιδιά, σας παρακολούθησα στην παράσταση που δώσατε με το έργο "συμπέθεροι από τα Τίρανα", ήσασταν πάρα πολύ καλοί, αλλά το ατόπημα που κάνατε να μην πάρετε την άδεια των δημιουργών ήταν επίσης μεγάλο.

    Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάτε, πως ως θεατρική ομάδα ενσαρκώνετε ρόλους που δημιούργησαν κάποιοι άλλοι άνθρωποι και πως η τεράστια επιτυχία του συγκεκριμένου έργου, είχε λιγότερο να κάνει με τις δικές σας καλές ερμηνείες, τηρουμένων πάντα των αναλογιών, αλλά πρωτίστως είχε να κάνει με το έργο αυτό καθ’ αυτό, με τους ρόλους και τους εμπνευσμένους διαλόγους που είχαν φροντίσει οι δημιουργοί του.

    Υπό αυτή την έννοια λοιπόν, μεγάλο μέρος της επιτευχθείσας επιτυχίας, αναλογεί στους δημιουργούς, που όμως οι ίδιοι αγνοούσαν ότι το έργο τους παιζόταν και ως εκ τούτου απουσίαζαν από τις παραστάσεις και δεν στέκομαι στο οικονομικό κομμάτι της επιτυχίας, που είναι κι αυτό μία παράμετρος, αλλά στο καλλιτεχνικό.

    Θεωρώ λοιπόν πως καλώς καταγγέλθηκε η παράβλεψή σας στην Εταιρία Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων και πως ορθώς ακυρώθηκαν οι προγραμματισμένες παραστάσεις., αφού στερούνταν της άδειας των δημιουργών.

    Η ομάδας σας θεωρώ πως διαθέτει το ταλέντο και την όρεξη να κάνει θέατρο, η Αλμωπία σάς θέλει και το έδειξε με την τεράστια συμμετοχή του κόσμου, να συνεχίσετε λοιπόν να κάνετε θέατρο, όμως με την προσήκουσα διαδικασία και σε συνεννόηση πάντα με τους δημιουργούς των έργων που δανείζεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. atophma poly varia leksh ti sou ekanan dhladh se poion ekanan kako ston reppa h ston papathanasiou edw o kosmos xanete kai anti na leme mpravo sta paidia poy hthelan na bohthisoun ta kathgoroume

      Διαγραφή
    2. e paidia otan peksete ton romeo kai tin ioulieta min ksexasete na parete adia apo ton sexspir......tha thimosi kai tha sas kataggili !!!!!

      Διαγραφή
  4. aparedekto kapoioi na symfwnoun me tous roufianous pou karfwsan ayth thn omada steroune apo thn aridaia polla giati den exoun oloi ta 25eyra gia na vlepoun ayta ta erga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΑΡΙΔΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΣ-ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΡΦΩΣΕ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ.
    ΑΜΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kala egine .ta pnevmatika dikeomata me nomo,den da to kanoume mpaxalo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ntroph sou na milas etsi emeis ayta perimenoume na doume den exoume thn dynatothta na pame parapera gia to theatro alla mas aresei me ayto pou les tha sterithoume kai aythn thn mikrh xara

      Διαγραφή
    2. esy mallon exeis prohgoymena me thn omada den exeigeite elliws.....?

      Διαγραφή
  7. dhladh ola ta theatrika pou exoume dei edw sthn aridaia(einai kai para polla) eixan ola dikaiwmata tote giati den toys karfwsate ara kati allo sas peirakse me ta paidia ntroph sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΝ ΕΠΙ ΩΡΕΣ ΓΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ,ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ,ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΚΤΛΠ...".Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. posa sxoleia poses omades posoi syllogoi exoun kanei theatrika erasitexnika kai xwris dikaiwmata ayto sas peirakse karfwth htan giati kapoioys tous peirakse to oti eixe epityxia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την κόντρα των δύο ομάδων της αριδαίας θα πληρώσει το κοινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. den nomizw na yparxei tetoio thema giati kai oi dyo omades einai axiologes kai exoun kanei epityxies.
      epishs kai h allh omada exei kanei ergo twn idiwn dhmioyrgwn kai eixe epishs megalh epityxia {mpampades me roumi}kai ayth xwris dikaiwmata ara den yparxei periptwsh na ginete kati tetoio o enas na karfvnei twn allo

      Διαγραφή
  11. απορια?υπαρχει τοσο κακοβουλος ανθρωπος που "καρφωσαι"για παραστασεις που γινονται για φιλανθρωπικους σκοπους!και δεν το εκανε στις πρωτες παραστασεις που ειχαν τεραστια επιτυχια?αρα δεν τα χει με την ομαδα αλλα με την καθε ηλιαχτιδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. an einai etsi akoma pio poly ntroph tous aparadekto pou karfwsan etsi enan tetoio skopo

      Διαγραφή
    2. υπαρχει δηλαδη κοσμος που τα χει με την ηλιαχτιδα!ντροπη και αισχος.ας δουνε τι εργο επιτελει η ηλιαχτιδα!και μακαρι να προσφεραν ολοι οσα προσφερουν οι ανθρωποι εκεικαι οχι να βγαζουν εμπαθια προς την ηλιαχτιδα

      Διαγραφή
  12. Κατ' αρχάς καταγγέλω τα Greeglish ως απαράδεκτη μορφή επικοινωνίας για Έλληνες, γράψτε επιτέλους ελληνικά και ας κάνετε ορθογραφικά λάθη.

    Δεύτερον, γιατί προκαταλαμβάνετε την στάση των δημιουργών; Οι άνθρωποι αυτοί δεν ρωτήθηκαν καν. Ποιος σας λέει ότι αν τους πλησίαζαν οι Ερωτέχνες και τους ζητούσαν την άδεια να ανεβάσουν αφιλοκερδώς το έργο τους και μάλιστα με τα έσοδα ότι θα βοηθούσαν την Ηλιαχτίδα, οι συγγραφείς θα τους αρνούνταν;

    Είναι δυνατόν να μην αναγμωρίζετε το δικαίωμα ενός δημιουργού να αποφασίζει εκείνος για την τύχη της δημιουργίας του, και γιατί όχι και για την οικονομική του εκμετάλευση;

    Όσο για την οικονομική αδυναμία μερικών να παρακολουθήσουν ένα θεατρικό έργο, έχω να τους πω, πως το εισιτήριο κοστίζει όσο δύο πακέτα τσιγάρα, μην τρελένεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΠΛΗΡΩΣΑ 27 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΝΑ ΠΗΓΑΝ ΤΟΣΟ (ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ)27 ΕΥΡΩ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ......

      Διαγραφή
    2. ΤΟΥΣ ΠΛΗΣΙΑΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ

      Διαγραφή
  13. Se mia poli opou ta paranoma ktismata einai pio polla apo tis rodakinies ston kampo! Se mia poli opou ta perissotera Bar leitourgoun horis adeia kai serviroun alcool se anilika se mia poli opou anilika odigoun motosikletes horis krani kai adeies se mia poli opu fovasai na vgeis volta min se dagosei kanena adespoto pou kykloforoun bouloukia to megalo eglima itan i theatriki omada pou anevase ergo horis pnevmatika dikaiomata!kai fysika i douleia egine karfoti! Lete na xerei o Reppas kai o Papathanasiou ti paizetai stin Aridaia? Apla me thlivei to gegonos oti san laos den ta allaxoume pote! O enas vgazei to mati tou allou!oso gia ta greekglish den einai vevaia ypohreotiko na apologitho alla ti na kanoume kapoioi xeniteftikame kai ayta ehei to Pc !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mpravo sou !!!!!!!!!!poly kala ta les!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν αναφέρομαι σε Έλληνες του εξωτερικού όσον αφορά τα greegkish, και αν γράφεις από ξένο πληκτρολόγιο δεν αφορά εσένα η καταγγελία μου. Η αβλεψία της ομάδας να ζητήσει την άδεια των δημιουργούν δεν είπε κανένας ότι είναι μεγάλο έγκλημα, αλλά μία πράξη με την βαρύτητα που της αρμόζει, δεδομένου ότι υπήρχε εισιτίριο στις παραστάσεις, δηλαδή οικονομική εκμετάλευση μιας δημιουργίας ανθρώπων που δεν τους ζητήθηκε η άδεια της εκμετάλευσης της δημιουργίας τους. Δεν χρειάζονται υπερβολές τέτοιου τύπου, και από την στιγμή που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο οι δημιουργοί έμαθαν για την άνευ αδείας τους παράσταση, ορθώς ζήτησαν την παύση των παραστάσεων.

      Διαγραφή
  14. tha symfoniso kai go m enan parapano.giati re paidia den egine i karfoti stis protes parastaseis epi 2evdomades?stoxos einai i iliaxtida?toso katantia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. den htan 2 evdomades htan 8 meres. ti tous eftekse dhladh h hliaxtida kai oloi osoi tha epernan ena mikro bohthima apo tis parastaseis???

      Διαγραφή
  15. Ο ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΕΛΕΓΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΙΜΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ.......ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΣΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΝΕΥΜ.ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ. Η ΑΕΠΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΓΗΤΗ. ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ. ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή η συμβουλή σου είναι, να κάνουνε μια τρίπλα, ώστε να μπορούνε να κλέβουνε τα έργα άλλων χωρίς να λογοδοτούνε; Συγχαρητήρια.

      Να κάνουμε το ίδιο και με τα τραγούδια. Θα πάρω το τραγούδι του συγχωρεμένου του Παπάζογλου "στη ρωγμή του χρόνου" και θα το κάνω "στη σχισμή του χρόνου" και θα το παίζω σε ραδιόφωνα και μαγαζιά και θα κονομάω χωρίς να πληρώνω ΑΕΠΙ.
      Συγχαρητήρια και πάλι.

      Το να ζητήσουμε την άδεια των δημιουργών δηλαδή, απ' ό, τι βλέπω δεν παίζει σαν επιλογή, ωραία συμβουλή, μπράβο.

      Διαγραφή
    2. ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΕΠΙ. ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΚΗ. Ή ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ Ή ΠΑΣ ΦΥΛΑΚΗ. ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ. ΑΣΕ ΤΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΛΕΒΕΙ. Η ΑΕΠΙ ΚΑΤΑΚΛΕΒΕΙ. Η ΤΡΟΪΚΑ ΚΛΕΒΕΙ. Ο ΛΑΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.

      Διαγραφή
  17. Υπάρχει ένα λεπτό σημείο, δεν γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά υπάρχουν κάποια έργα, π.χ. Ρωμαίος και Ιουλιέτα, που χαρακτηρίζονται καλλιτεχνική κληρονομιά της ανθρωπότητας και δεν υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα όμως. Εάν δεν υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα και όλα είναι ξέφραγο αμπέλι, δεν θα υπάρχουν και δημιουργοί να γράψουν έργα. Όλοι πρέπει κάπως να ζήσουνε. Το βρίσκετε εσείς δηλαδή σωστό, να κονομάνε διάφοροι ηθοποιοί ανά την επικράτεια και οι δημιουργοί του έργου να μην παίρνουν μία; Θυμίζω ότι οι παραστάσεις των Ερωτεχνών είχαν εισιτήριο και τα κέρδη τους κρίνοντας από την τεράστια επιτυχία του έργου ήταν πάρα πολύ καλά και αυτά τα κέρδη δεν δόθηκαν σε κανένα ίδρυμα και δεύτερον και σημαντικότερο νομίζω, είναι το γεγονός πως δεν ζητήθηκε καν η άδεια των δημιουργών, οι οποίοι θα μπορούσαν και να την είχαν δώσει, τόσο απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΝ ΡΟΥΦΙΑΝΟ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΟΝ "ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ". ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ?
      ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΕΠΙ ΚΤΛ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ". ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΒΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ
      ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΠΛΗΚΤΡΑ... (LOGGING IP)
      ΣΕ ΞΕΡΩ...

      Διαγραφή
  18. Aporo giati i yperaspistiki grammi os pros tous dimiourgous me toso sthenos? Fysika opos einai gnosto to ergo tous paihtike kai nomizo me megali epityhia kai ehoun arketa kerdi oi idioi tous! Tosa polla malista pou den dinoun pnevmatika dikaiomata efkola se erasithehnikes omades! Eno mia erasitehniki omada ehei na polemisei ta hilia myria gia na anevasei ena ergo! Kai ta exoda polles fores xepernoun ta esoda!Edo profanos to thema itan allou! Kai episis vrisko tromera aishro na prospathoun kapoioi na dimiourgisoun enohes se ayta ta paidia oti ekanan kati paranomi gia na kerdisoun! Apo oti gnorizo oloi ergazontai kanonika kai den trehoun ta lefta apo tis tsepes tous! Oute ekanan periousia paizontas ayto to ergo! Loipon sigoura kapoioi den theloun edo na yperaspistoun to nomimo kai dikaio! Allos einai o skopos tous! As milisoun anoihta an mporoun!Eyharisto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kai einai toso anithiko na afinoume aihmes gia kapoious anthropous oti ayto pou ekanan to ekanan gia na apokomisoun kerdi! loipon ki ego apanto oti kai aytos pou tous anefere eihe dolio skopo kai katholou tin yperaspisi tis nomimotitas kai tou dikaiou!Episis to atomo ayto ehei aparamillo thrassos giati fysika den endiaferetai gia tin tsepi tou k reppa kai papathanasiou alla ekmetalevetai hrisimopoiontas to prosopeio tou nomimou na podopatisei synidiseis anthropon pou apla ekanan oti hiliades alles erasitehnikes omades ana tin Ellada! Avyssos i psihi tou anthropou!(shedon anagnorizo prosopiko menos se oli ayti tin kinisi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευάγγελος Μπεγλόπουλος τού Δημητρίου16 Ιανουαρίου 2012 στις 11:42 μ.μ.

    Τα λόγια περιτεύουν ! Αποδείχθηκε γι' άλλη μιά φορά η μιζερη "Ελληνική πραγματικότητα" φρενάροντας κάθε τι τό δημιουργικό κι' αξιαίπενο όπως τούς Ερωτέχνες εν προκειμένω.- Τό έργο πού ήταν πνοή γιά τήν Ηλιαχτίδα, χαρά γιά ολάκερη τήν Αλμωπία, διέξοδος, & ικανοποίηση γιά τούς εκτελεστές μπήκε φραγμός από τήν Α.Ε.Π.Ι. στερώντας τήν πραγμάτωση τής θεατρικής παράστασης γιά τό Χρήμα & μόνον τό Χρήμα.- Είναι δυστυχώς η κατάντια τού διαβρωμένου, καί σάπιου μας κοινωνικού ιστού, απ' όπου αναδύεται αποπνικτική οσμή & δυσωδία από κάθε κατεύθυνση.- Γεγονός αρνητικό πού προκαλεί απογοήτευση, δυσαρέσκεια, & μάς λυπεί ιδιαίτερα, καθρεπτίζοντας τήν ανάλγητη συμπεριφορά εκείνων πού έπρεπε νά συνηγορήσουν στήν όλη δημιουργική προσπάθεια & μάλιστα γιά φιλανθρωπικό σκοπό..!! Γεωργός-πεζογράφος-ποιητής..Αριδαία..Ν.Πέλλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ayth poy leei toses kakies gia ta paidia pou mono kalo hthelan na kanoun pou xerei an konomane kai pou xerei oti den dothikan poythena xrhmata na mas apanthsei parakalw!
    giati den ginete na kathgoraei xwris stoixia ti yponoei oti ta paidia plhrothikan giayto pou ekanan kai epitelous pia tosh yposthriksh ston reppa-papathanasiou kati den mou aresei edw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΜΙΖΕΡΟΙ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΜΗ ΔΗΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΑΣ.ΦΤΟΥ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΑ ΚΑΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΑΝΟΝΥΜΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΗΣΤΗ/ΣΤΡΙΑ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΩΝ.ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ?....ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ.ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΟΡΟΣ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ-ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΟ/Η ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ.ΑΡΑ ΘΕΩΡΩ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΑΠΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ.ΕΠΩΜΕΝΩΣ ΚΑΤΑΛΛΗΓΩ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΗΞΕΡΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΟΡΟ ΑΥΤΟ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ.ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΕΝ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΛΛΙΓΡΑΦΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα ήθελα να σχολιάσω κάτι σχετικά με τον αγαπητό άγνωστο που αναφέρεται στην επιτυχία του έργου. Συγκεκριμένα στο ότι η επιτυχία δεν έγκειται στην ερμηνεία των παιδιών του συλλόγου αλλά στους διαλόγους των δημιουργών. Δεν νομίζω ότι κανείς αμφισβήτησε την επιτυχία των δημιουργών. Δεν νομίζω ότι κανείς υποστήριξε ότι η επιτυχία του έργου οφείλεται στην ερμηνεία μιας ερασιτεχνικής ομάδας.Αυτό το οποίο εμένα με κάνει έξαλλη είναι το πως όταν μιλάμε για πολιτισμό και τέχνη αμέσως κουμπώνουν και τα ευρώ . ΔΕΝ είναι αυτό τέχνη ΔΕΝ είναι αυτό πολιτισμός. Ο κάθε Ρέππας και κάθε Παπαθανασίου (άξιοι δημιουργοί σε ό,τι έχουν κάνει) θα έπρεπε να το ξέρουν αυτό. Έχω ένα γιο 10 χρονών και με ρωτούσε μαμά πως είναι ο κινηματογράφος και πως είναι το θέατρο . Μέσα από την προσπάθεια αυτών των παιδιών είδε πως είναι το θέατρο.Ίσως όχι στο μεγαλείο του . Αλλά είδε τι σημαίνει θέατρο. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ . Ξεκαθαρίστε λοιπόν αν μιλάμε για εμπορική επιχείρηση ή τέχνη για να ξέρουμε με τι όρους θα μιλάμε. Ζούμε σε μια ακριτική περιοχή που δεν έχουμε εκδηλώσεις πολιτισμού .Δεν την πελατεία κανενός Ρέπα Παπαθανασίου . Δείχνουμε στα παιδιά μας ένα δείγμα τέχνης έστω ερασιτεχνικής αλλά αξιοθαύμαστης και άξιας συγχαρητηρίων. Σε μια χώρα που τα πάντα καταρρέουν και αμφισβητούνται , που δεν υπάρχει αξιοπιστία σε τίποτα και για τίποτα αφήστε τα παιδιά αυτά που αφιερώνουν χρόνο και κόπο για κάθε παράσταση να συνεχίσουν. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΣΜΟΣ γιατί τα δίνουν απλόχερα εκεί που κανένας επώνυμος δεν το κάνει. Μην τους σταματάτε , απλά δώστε τους τα συγχαρητήρια σας και την ευχή σας να είναι γεροί και να βρίσκουν το κουράγιο να συνεχίζουν. ΕΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΟΙ 999 ΣΤΟΥΣ 1000 ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΩ ΚΑΤΩ, ΑΠΑΞΙΩΣΗ.ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν ξέρω γιατί η απάντησή μου στον «αντιρουφιάνο» που μας θύμισε ότι στον πόλεμο σκοτώνουν τους ρουφιάνους, δεν δημοσιεύτηκε ποτέ, αλλά μάλλον είναι καλύτερα, γιατί η απάντηση στους γνωστούς τραμπούκους των Blog, που προσπαθούν να φιμώσουν την άλλη άποψη βρίζοντας και απειλώντας, μόνο τροφή για περαιτέρω τραμπουκισμό μπορεί να τους δώσει.

    Δεν είχα μάλιστα σκοπό να συνεχίσω αυτή την στείρα αντιπαράθεση, αλλά τα τελευταία δύο σχόλια, είναι κοσμιότατα, με ωραία γραμμένα ελληνικά, ώστε αποφάσισα να τα απαντήσω, μιας και αναφέρονται κυρίως σε εμένα.
    Μεταφέρω την κατακλείδα της πρώτης μου δημοσίευσης:
    «Η ομάδα σας θεωρώ πως διαθέτει το ταλέντο και την όρεξη να κάνει θέατρο, η Αλμωπία σάς θέλει και το έδειξε με την τεράστια συμμετοχή του κόσμου, να συνεχίσετε λοιπόν να κάνετε θέατρο, όμως με την προσήκουσα διαδικασία και σε συνεννόηση πάντα με τους δημιουργούς των έργων που δανείζεστε.»

    Δεν ξέρω σε ποιο σημείο μπορεί να διαφωνήσει κάποιος νοήμων νους με αυτή μου τη θέση, αλλά εγώ έτσι εννοώ τον πολιτισμό και είναι δικαίωμά μου και δεν θα λογοδοτήσω σε κανέναν φανατισμένο. Δεν εννοώ να κάνουμε πολιτισμό προκρίνοντας διάφορα κόλπα, ώστε να υποκλέπτουμε τις δημιουργίες άλλων. Η θέση μου είναι απλή : Οι δημιουργοί δεν ερωτήθηκαν, δεν ασχολούμαι ούτε με ρουφιάνους, ούτε με το οικονομικό κομμάτι, απλά δεν ερωτήθηκαν και εννοώ στην πρεμιέρα για να προλάβω κάποιους. Τώρα αν οι δημιουργοί είναι ανάλγητοι ή ανήθικοι, δεν θα το κρίνω εγώ, δικό τους είναι το έργο ό, τι θέλουν το κάνουν και σε όποιους θέλουν το δίνουν. Δε νομίζω πως το «συμπέθεροι από τα Τίρανα» είναι το μοναδικό έργο που έχει να επιδείξει η θεατρική δεξαμενή.

    Και επειδή γνωρίζω τα παιδιά της θεατρικής ομάδας, είναι όλοι τους αξιολογότατοι, θεωρώ ότι οι άναρθρες και φανατισμένες κραυγές δεν τους αντιπροσωπεύουν, αλλά μάλλον αμαυρώνουν την καλή τους εικόνα. Οι Ερωτέχνες είναι νέα θεατρική ομάδα, με τον καιρό θα γίνονται ακόμα καλύτεροι ως ηθοποιοί και δεν θα είναι καθόλου δύσκολο γι αυτούς να μάθουν να κινούνται με ασφάλεια επάνω στα θεατρικά σανίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. RE DEN PAEI KALA O KOSMOS TI THELEI RE TO ATOMO ANTE OUSSSTTTT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο Αϊνστάιν είχε πει : "Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη ηλιθιότητα και για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος"

    Πράγματι η ανθρώπινη ηλιθιότητα δεν παλεύεται με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το κείμενο των συμπέθερων ήταν ολόκληρο τυπωμένο στο πρόγραμμα της παράστασης και το πουλούσαν 10 ευρώ στο θέατρο στην Αθήνα. Δηλ. τι περίμεναν; Ότι δεν θα το έπαιρναν ερασιτέχνες να το ανεβάσουν; Το συγκεκριμένο έργο έχει παιχτεί από δεκάδες ερασιτεχνικές ομάδες σε όλη την Ελλάδα και θα συνεχίσει να παίζεται. Αν οι συγγραφείς είναι τόσο στενόμυαλοι και θέλουν να βγάζουν από τη μύγα ξύγκι, τέτοια φαινόμενα θα τα βρίσκουν μπροστά τους. Η τακτική τους είναι ίδια για όλα τους τα έργα όχι μόνο για τους συμπέθερους. Δεν δίνουν τα δικαιώματα χρήσης. Αλλά να ξέρετε ότι η Εταιρεία Θεατρικών Συγγραφέων παίρνει μερίδιο από τα δικαιώματα σε κάθε έργο, οπότε τη συμφέρει οικονομικά να κινηθεί νομικά. Αυτός ή αυτή που έκανε την καταγγελία ήξερε που απευθύνθηκε. Αλλά να ξέρει επίσης ότι τέτοιες ενέργειες με το να δημιουργούνται κόντρες σε θεατρικές ομάδες μόνο σε καλό δε βγάζει. Και ας αφήσει τις λαλακίες περί προστασίας των δημιουργών, όταν οι ίδιοι βγάζουν το ίδιο τους το κείμενο πρως πώληση σε τιμή των 10 ευρώ. Σε μια χώρα που χάνετε ολόκληρο δάσος, δυστυχώς κάποιοι βλέπουν το χορταράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. i lysh einai aplh.1.an egine kataggelia stin enosh syggrafeon den mporeite na mathete apo ekei apo pou egine i kataggelia kai na ksemprostiasete opoion tin ekane?pou stirixtike afou to ergo den paixtike tora.2.giati den tin ekane stis protes parastaseis kai egine tora pou eixan filanthropiko skopo?ara kati exei ginei ayto to mesodiastima.opote an i enosi syggrafeon den dosei stoixeia tou kataggelontos me vash ton parapano provlimatismo mporei na odigitheite sto poios mporei na einai o pithanos pou ekane tin kataggelia.stiriksh se opoion i opoious prospathoun n anavathmisoun tin eparxia se opoiondipote tomea

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προς τον ανώνυμο/η της Jan 17, 2012 11:13 PM

    Με την ίδια λογική και το κάθε μουσικό σχήμα που τραγουδάει σε κάθε μαγαζάκι της γειτονιάς είτε για πλάκα είτε για να βγάζουν κάποια παιδιά κάποιο χαρτζηλίκι θα πρέπει να πάρει έγγραφη άδεια από κάθε δημιουργό και να πληρώνει νταβατζηλίκια σε οποιαδήποτε ΑΕΠΙ κλπ. Γι' αυτό κάποιοι θα πρέπει κατ' ελάχιστο να ντρέπονται!!!
    Οι ερασιτεχνικοί θίασοι είναι το πολιτιστικό οξυγόνο της περιφέρειας δίνοντας την ευκαιρία στους κατοίκους της να απολαύσουν πολιτιστικές εκδηλώσεις, γιατί δεν τους δίνεται συχνά η ευκαιρία. Και όταν επαγγελματικά σχήματα επισκέπτονται τα μέρη τους, το μόνο που τους νοιάζει είναι να κάνουν την αρπαχτή τους και να τους πάρουν τα λεφτά, πουλώντας λίγη από τη "λάμψη" τους, αντιμετωπίζοντας το κοινό ως ιθαγενείς! Αυτό δεν είναι πολιτισμός, είναι το λιγότερο εξαπάτηση!
    Αν κάποιοι θέλουν να βάζουν τρικλοποδιές σε τέτοιες αξιόλογες προσπάθειες είτε από ζήλεια είτε από άλλου είδους κίνητρα είναι άξιοι της μοίρας τους!

    Δημήτρης Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. προς "ΕΡΩΤΕΧΝΕΣ":
    όλοι έχουμε καταλάβει ότι κάποιοι σας την είχαν στημένη. Μην πτοηθείτε, συνεχίστε! Αλλά επειδή είστε και πικαρισμένοι -και δίκαια- μην πέσετε στο ίδιο επίπεδο με αυτούς που σας κατήγγειλαν με το να καταγγείλετε και εσείς προσπάθειες αλλονών. Ο καθένας κρίνεται από τις πράξεις του. Η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου είναι με το μέρος σας και αυτό και μόνο να σας δίνει ώθηση για να συνεχίστε. Και με Ρέππα-Παπαθανασίου ξανά έτσι για κόντρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. To atomo pou ekane tin kataggelia ypepese se tromero sfalma! Me tin stenomyalia tou theorei oti evlapse tous Erotehnes! Ousiastika omos katadikase oles tis erasitehnikes omades tis almopias! Giati?Giati kammia omada pia den tha tolmaei na anevasei parastasi horis dikaiomata fovoumeni tyhon kataggelia! Kai den xero poses erasitehnikes omades ehoun tin iokonomiki dynatotita na exasfalizoun pnevmatika dikaiomata kathe hrono plironontas mono 10000kai 15000 eyro moni gia ayta horia ola ta alla exoda! Kata tin gnomi mou tous ethapse olous mono pou den to katalavainei! Synolika oles oi erasitehnikes omades tis almopias prepei na katageiloun ayti tin kinisi! Giati etsi tous ehei parei olous i mpala! Bravo sygharitiria ston katagellonta(eironiko) tous ethapses olous!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ti sas ekanan re ta paidia kai tous karfwsate tosos kopos kai den tous afhsate na xaroun opoios to ekane ntroph tou kai apo pote dhladh o kosmos ths aridaias psaxnei gia dikaiwmata poios to ekane kai ayto moda den mporw na katalabw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. tsekouri kai fwtia stous roufianous.... tha to vroun mprosta tous omws.. synxarhthria sthn theatrikh omada.... Maria eisai h kaluterh... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τώρα εμένα γιατί μου ήρθε μια αηδία για τους Ρέππα Παπαθανασίου ;
    Μια χαρά πληρώνονται από τους επαγγελματικούς πολυδιαφημισμένους θιάσους. Θέλουν να αρμέγουν και την τελευταία σταγόνα από τους ερασιτέχνες ; Γι αυτούς είναι μόνο ψίχουλα. Για τους ερασιτέχνες όμως το κόστος των δικαιωμάτων είναι θέμα επιβίωσης.
    Ναι, υπάρχουν νόμοι. Σε τούτο τόπο, οι πολύ κύριοι Ρέππες και Παπαθανασίοι ας θυμούνται ότι πιο πολύ μετράνε οι άλλοι νόμοι. Οι ΗΘΙΚΟΙ. Κι εδώ εγκλημάτησαν. Αφού λοιπόν επιλέγουν να ζουν στην ηθική παρανομία, τότε ναι, διασκευές - αλλαγές τίτλων και όλα μια χαρά με τους νόμους τους.
    Μην ξεχνάτε : Είστε πολύ φτωχότεροι από αυτούς. Δεν έχουν ανάγκη τα "ψιχουλά" σας. Για σας όμως είναι θέμα επιβίωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News