Ομιλία στη Βουλή για τον Νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης - Έμφαση στη συνέχιση της χρηματοδοτικής στήριξης των Δήμων του Νομού Πέλλας
Στην Ολομέλεια της Βουλής τοποθετήθηκε την Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας, Διονύσης Σταμενίτης, κατά τη συζήτηση του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αναδεικνύοντας τη σημασία της μεταρρύθμισης για την αποτελεσματικότερη λειτουργία των Δήμων και των Περιφερειών, αλλά και τη μεγάλη θετική εξέλιξη για την Αλμωπία, η οποία πλέον αναγνωρίζεται επίσημα ως ορεινός Δήμος.
Στην ομιλία του, ο κ. Σταμενίτης χαρακτήρισε τον νέο Κώδικα ως μια συνολική θεσμική μεταρρύθμιση που βάζει τέλος στην πολυνομία και τις διοικητικές ασάφειες, δημιουργώντας ένα σύγχρονο και λειτουργικό πλαίσιο για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Όπως τόνισε, πρόκειται για ένα νομοθέτημα που συγκεντρώνει διάσπαρτες διατάξεις σε ένα ενιαίο κείμενο, εισάγοντας σημαντικές αλλαγές που ενισχύουν τη διαφάνεια, τη λογοδοσία, τη συμμετοχή των πολιτών και την αποτελεσματικότητα της διοίκησης.






















