Στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών (οι οποίες ξεκινούν από το 3% και φτάνουν σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και το 35%) από τις εταιρείες λιανεμπορίου και προμηθευτές έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 2.000 κωδικοί, αριθμός που ξεπερνά σημαντικά τον αρχικό στόχο, όπως ενημέρωσε ο γενικός διευθυντής της Ένωσης των σούπερ μάρκετ Ελλάδας, Απόστολος Πεταλάς, σε συνάντηση του που είχε με τον υπουργό Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκο.
Σημειώνεται πως οι μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ αφορούν τόσο στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όσο και σε επώνυμα.
Ενδεικτικά οι μειώσεις τιμών ανά κατηγορία προϊόντων (οι οποίοι ποικίλουν ανά εταιρεία και κωδικό προϊόντος) έχουν ως εξής:
- Αλάτι: Από -5% έως – 8%
- Αλεύρι: Από -5% έως -12%
- Αλλαντικά: Από -5% έως -30%
- Αναψυκτικά: Από -5 έως -18%
- Απορρυπαντικά – Καθαριστικά: Από -4% έως -30%
- Γαλακτομικά: Από -3% έως -13%
- Γιαούρτια: Από -3% έως -13%
- Γλυκά – Σοκολάτες: Από -3% έως -17%
- Είδη νοικοκυριού: Από 3% έως 10%
- Είδη προσωπικής υγιεινής: Από -3% έως -10%
5% στο αλάτι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυκαιρία να πάρουμε για το χιόνι στους δρόμους το χειμώνα
Όσο και ο συριζα
Διαγραφή