Δήλωση του Δημάρχου Αλμωπίας Νίκου Παρούτογλου:
Η καθαριότητα είναι υπόθεση όλων μας...
Σήμερα πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη πλύση των κάδων στην Αριδαία, με ιδιαίτερη έμφαση στην κεντρική πλατεία, όπου το τελευταίο διάστημα είχε παρατηρηθεί έντονη δυσοσμία.
Η πλύση των κάδων δεν έγινε επειδή υπήρξαν διαμαρτυρίες ή πιέσεις, έγινε επειδή ειδή αποτελεί μέρος του προγραμματισμού της υπηρεσίας.
Και προφανώς ορίζεται απο τους όρους της σύμβασης με τον εργολάβο.
Έτσι λειτουργεί μια οργανωμένη υπηρεσία,με σχέδιο, πρόγραμμα και συνέπεια.
Ωστόσο, αξίζει να δούμε και την πραγματική αιτία του προβλήματος.
Η δυσοσμία δεν προήλθε από την έλλειψη καθαρισμού των κάδων, αλλά από τη ρίψη υπολειμμάτων τροφίμων μέσα στους πράσινους κάδους απορριμμάτων.
Για τον λόγο αυτό όμως, ο Δήμος έχει τοποθετήσει καφέ κάδους βιοαποβλήτων, αποκλειστικά για υπολείμματα τροφίμων.
Μάλιστα, διαθέτουν ειδικό φίλτρο ώστε να περιορίζονται σημαντικά οι οσμές.
Παρ' όλα αυτά, οι καφέ κάδοι παραμένουν άδειοι, ενώ τα οργανικά απορρίμματα καταλήγουν στους πράσινους.
Η καθαριότητα δεν είναι μόνο ευθύνη του Δήμου.
Είναι αποτέλεσμα συνεργασίας.
Ο Δήμος οφείλει να οργανώνει, να καθαρίζει και να παρέχει τις απαραίτητες υποδομές.
Και το κάνει...
Οι πολίτες και οι επαγγελματίες οφείλουν να χρησιμοποιούν σωστά αυτές τις υποδομές.
Ας επιλέξουμε, λοιπόν, να γίνουμε μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος.
Με σωστή χρήση των κάδων και σεβασμό στον δημόσιο χώρο, μπορούμε όλοι μαζί να διατηρήσουμε την Αριδαία καθαρή και όμορφη.
Η προσπάθεια συνεχίζεται καθημερινά, με σχέδιο, συνέπεια και συνεργασία!!!




Περάστε καί από τά χωριά όχι μόνο τής Αριδαίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά κ. Δήμαρχε, οι πολίτες οφείλουμε να χρησιμοποιούμε σωστά τους κάδους απορριμμάτων, ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ θα ήταν οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα να μην τους πετάνε από το απορριμματοφόρο και τους σπάζουν!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκυριε δημαρχε καταλαβες οτι τοσα χρονια δεν υπηρχε ειδικος στους καδους - να παρεις καποιον -ΥΠΑΡΧΟΥΝ-αλλα τους αγνοειται -ενας που σε ψηφησε αλλα δεν θα ξαναψηφηση μαλλον
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην πετάτε πάνες στους κάδους όπως δε χέζουμε στα τασάκια σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή