Κατά τη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλμωπίας της Τρίτης 29 Απριλίου 2025, τοποθετήθηκε ο Χρήστος Μπάτσης.
Αρχικά, αναφέρθηκε στα έργα πολιτικής προστασίας που εκτελούνται στην περιοχή μας από την Περιφέρεια. Όπως τόνισε, "εμείς υποδείξαμε το 2021 στην υπηρεσία που είναι αρμόδια για τα ρέματα, τους χειμάρρους οι οποίοι χρειάζονται παρέμβαση. Με μεγάλη μου χαρά είδα ότι ήδη δουλεύονται στους Προμάχους. Θα καθαριστεί επίσης το κομμάτι της Δωροθέας, του Βορεινού και όλα αυτά που καταλήγουν στη Χρυσή. Άργησαν να ξεκινήσουν, αλλά τουλάχιστον δεν μας ξεχάσανε".
Στη συνέχεια, ο κ. Μπάτσης συνεχάρη τον Όλυμπο Αψάλου για την άνοδο και τόνισε πως είναι πολύ σημαντικό να βλέπεις ιστορικές ομάδες του τόπου μας να ανεβαίνουν κατηγορία. "Επειδή έχω ασχοληθεί, γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να κρατάς διοικητικά μια ομάδα", σημείωσε και πρότεινα να υπάρξει οικονομική ενίσχυση της ομάδας.












.jpg)


























