Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Έδεσσας για τη λογοδοσία διμήνου, επιβεβαιώθηκε για ακόμη μία φορά η ανακολουθία μεταξύ των προεκλογικών εξαγγελιών της Δημοτικής Αρχής και της πραγματικότητας.
Συγκεκριμένα, στο πρώτο θέμα που έθεσε η κα Ιατρίδου, υπήρξε δημόσια παραδοχή από σύμβουλο της πλειοψηφίας —η οποία τοποθετήθηκε ως ειδική, επειδή είναι Ιατρός, στο ζήτημα έπειτα από παρότρυνση του Δημάρχου— ότι η τηλεϊατρική δεν μπορεί να εφαρμοστεί για διάφορους λόγους. Πρόκειται για ξεκάθαρη ομολογία αποτυχίας και απόδειξη ότι η συγκεκριμένη προεκλογική υπόσχεση δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ένα ακόμη ανεφάρμοστο πυροτέχνημα.
Η τοπική κοινωνία έχει κάθε λόγο να νιώθει παραπλανημένη, καθώς η Δημοτική Αρχή προσθέτει ακόμη ένα «ΘΑ» στη μακρά λίστα των προεκλογικών ψεύτικων προγραμματικών υποσχέσεων της.










































