«Τα έργα προχωράνε! Το Νοσοκομείο Αλλάζει και Αναβαθμίζεται! Νέες προτεραιότητες για την συνολική αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας της περιοχής μας!»
Ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Λάκης Βασιλειάδης επισκέφτηκε την Νοσοκομειακή Μονάδα Γιαννιτσών για να παρακολουθήσει την πορεία των έργων που προχωράει ασταμάτητα. Συναντήθηκε με τον Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Πέλλας κ. Ε. Λόγγο, την Αναπληρώτρια Διοικήτρια της Ν.Μ. Γιαννιτσών κ. Β. Τραούδα, τον Διευθυντή της Ιατρικής Υπηρεσίας κ. Γ. Ντελή, την Διευθύντρια της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας κ. Π. Ντιούδη και τον Διευθυντή της Διοικητικής Υπηρεσίας κ. Ι. Τσαμαδιά, όπου συζητήσανε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και που πρόκειται να επιχειρήσουνε αυτό το διάστημα για την επίλυσή τους, αλλά και για τα έργα που προχωράνε. Ο Βουλευτής είχε επίσης την ευκαιρία να συναντήσει ασθενείς και συνοδούς καθώς και προσωπικό του νοσοκομείου, όπου συζήτησε και μαζί τους σχετικά με τις ανάγκες.










































