Έντονη ανησυχία για την κατάσταση των ποταμιών στην περιοχή της Αλμωπίας εκφράζει ο Πρόεδρος της Κοινότητας Χρυσής Χάρης Λαζαρίδης, μέσα από δημόσια ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα. Ο Πρόεδρος προειδοποιεί ότι, χωρίς άμεσο καθαρισμό και παρεμβάσεις, η περιοχή κινδυνεύει σοβαρά από πλημμυρικά φαινόμενα.
Στην ανάρτησή του δημοσιεύει φωτογραφίες από το 2008, χρονιά κατά την οποία –όπως αναφέρει– το ποτάμι είχε καθαριστεί. Τότε, παρά τα έργα, η στάθμη του νερού είχε φτάσει πολύ κοντά στη γέφυρα. Ο κ. Λαζαρίδης σημειώνει ότι σήμερα η κατάσταση είναι πιο επικίνδυνη, καθώς έχει αναπτυχθεί πυκνή βλάστηση μέσα στην κοίτη, μειώνοντας τη ροή και αυξάνοντας τον κίνδυνο υπερχείλισης.











































