Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

​Γ. Καρασμάνης: «Ηθική και δίκαιο, επιτάσσουν την κατασκευή του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης - Έδεσσας»

Δελτίο Τύπου

Αμέσως μετά την εξαγγελία του Πρωθυπουργού το Σάββατο το βράδυ από την ΔΕΘ για το δρόμο Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, ο Γιώργος Καρασμάνης τον ενημέρωσε ότι οι μελέτες είναι ¨ώριμες¨ και το μεγάλο έργο έτοιμο για δημοπράτηση.

Τη Δευτέρα το πρωί, είχε συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή ο οποίος, μετά και την λεπτομερή ενημέρωσή του από τον Γιώργο Καρασμάνη επέδειξε ιδιαίτερη ευαισθησία για το θέμα. Στη συνάντηση διευκρινίστηκε ότι ειδικότερα οι μελέτες για τα τμήματα παράκαμψης Γιαννιτσών και παράκαμψης Χαλκηδόνας συνολικού μήκους 14 χιλιομέτρων διπλής κατεύθυνσης με διαχωριστική νησίδα ασφαλείας είναι ¨ώριμες¨. Ακόμη ότι και για το τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα, επίσης διπλής κατεύθυνσης και με διαχωριστική νησίδα, οι μελέτες έχουν ολοκληρωθεί με μοναδική εκκρεμότητα την έγκρισή του για συμβατικούς λόγους.

Δυστυχώς, γι’ αυτό το τεράστιας σπουδαιότητας έργο για το Νομό μας, έχει χαθεί πολύς και πολύτιμος χρόνος. Από το 2014, με την προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, είχε προταθεί από τον τότε αρμόδιο Υπουργό Μιχάλη Χρυσοχοϊδη για ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες υλοποίησής του και να ολοκληρωθεί με κονδύλια του ΕΣΠΑ 2014-2020. Όμως, η προκύψασα ¨πρώτη φορά αριστερά¨ Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, δεν έπραξε το παραμικρό επί τεσσεράμισι χρόνια, δεν απάντησε στις αλλεπάλληλες παρεμβάσεις και Ερωτήσεις – ¨γραπτές¨ και ¨επίκαιρες¨ – ούτε και σε επιστολή του Γιώργου Καρασμάνη προς τον ίδιο τον κ. Τσίπρα και, τελικά, δεν το ενέταξε σε κανένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα!

Ο Κώστας Καραμανλής, στη προαναφερθείσα συνάντηση τη Δευτέρα με τον Γιώργο Καρασμάνη, δεσμεύτηκε να ξεπεραστούν όλες οι δυσχέρειες και τα προσκόμματα που δημιουργεί ο νόμος 4212/2016, να ¨περάσει¨ από το Υπουργικό Συμβούλιο ως ¨έργο εθνικής σημασίας¨, να επικυρωθούν όλες οι μελέτες δεδομένου ότι πέρασε πολύς χρόνος απραξίας και, φυσικά, να διασφαλιστεί η χρηματοδότησή του.

Με δεδομένη την εξαγγελία του Πρωθυπουργού για τη υλοποίηση του μεγάλου έργου, ο Γιώργος Καρασμάνης ο οποίος από την πρώτη στιγμή, από το 2004 είχε αναδείξει τον οδικό άξονα σε στόχο πρώτης προτεραιότητας και είχε διασφαλίσει τη χρηματοδότηση όλων των μελετών αλλά και της κατασκευής με τα 120 εκατομμύρια που υφαρπάχτηκαν με τη γνωστή δόλια μεθόδευση, θα εξακολουθήσει ασφαλώς να παρακολουθεί στενά την εξέλιξη των διαδικασιών μέχρι και την δημοπράτηση της κατασκευής του.

Ήταν δίκαιο και ηθικό, και με τη δέσμευση του Κυριάκου Μητσοτάκη, θα υλοποιηθεί!

9 σχόλια:

  1. Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη μπαρμπα-Γιώργη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά δεν το συζητώ...
    Όταν γίνει κυβέρνηση η ΝΔ θα γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τόσα χρόνια στο δούλεμα όλη η βόρεια ελλάδα.Μηδεν δουλειές μηδεν εργοστάσια μηδέν ανάπτυξη.όλα στην Αθήνα και στα νησιά.Το κράτος μας λέγεται Αθήνα κι όποιος δεν το κατάλαβε κακό στον ευατό του κάνει.
    Υγ. μεγάλη πλάκα έχουν όσοι ψάχτηκαν στη ζωή τους για Θεσσαλονίκη.....ακόμα χειρότερα εκει....φτωχομάνα τρελή που σε κοροιδεύει με γκόμενες και παοκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θετική εξέλιξη.
    Όμως ένα ακόμη σημαντικό πρόβλημα (της Αλμωπίας) είναι ο κορεσμός του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας,
    η Αλμωπία αυτή τη στιγμή είναι αποκλεισμένη από τα όποια προγράμματα Α.Π.Ε .όπως θα είναι και από τα όποια προγράμματα τρέξουν μελλοντικά.
    Η λύση του προβλήματος είναι υποσταθμός στην περιοχή της Αριδαίας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΠΟ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΓΕΛΕΙΕΣ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΚΤΕΡ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΝΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το κολυμβητήριο στην Αριδαία γιατί αργει 20 χρόνια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η καινούργια παιδική χαρά στην Λαγκαδιά ποτέ θα είναι έτοιμη? Η
    Καραμέλα αν έχει παιδία ελάτε να
    Τα μετρήσετε ποτέ δεν είχε περισσότερα από τώρα από μακριά λέτε πολλά ελάτε να δείτε
    Ευχαριστώ ισότητα στους
    Ακρίτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ο χειρότερος και πιό επικίνδυνος δρόμος στήν Ελλάδα, κατασκευασμένος επί χούντας.Καμιά συντήρηση και καμιά βελτίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καρασμάνης και σταμενιτης διαγκωνίζονται στις μπαρούφες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News