Το Διοικητικό Συμβούλιο Καρκινοπαθών Έδεσσας και Περιχώρων εκφράζει τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Σύλλογο «Ερωτέχνες Αλμωπίας» για τη γενναιόδωρη δωρεά του ποσού των 1.000 ευρώ.
Η σημαντική αυτή προσφορά ενισχύει ουσιαστικά το έργο και τις ανάγκες του Ξενώνα, αποδεικνύοντας έμπρακτα την κοινωνική ευαισθησία και την αλληλεγγύη του Συλλόγου.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη στήριξή σας.




Ενα πολύ μεγάλο μπράβο
ΑπάντησηΔιαγραφή