Κύμα διαμαρτυριών προκαλεί στον αγροτικό κόσμο η υποχρεωτική εφαρμογή των ψηφιακών παραστατικών διακίνησης, με δεκάδες παραγωγούς να απευθύνονται καθημερινά εκφράζοντας αγανάκτηση για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.

Πέμπτη 28 Μαΐου 2026
Πέλλα: Έντονες αντιδράσεις αγροτών για τα ψηφιακά δελτία αποστολής – «Ασφυξία» από τα πρόστιμα και τη γραφειοκρατία
Κύμα διαμαρτυριών προκαλεί στον αγροτικό κόσμο η υποχρεωτική εφαρμογή των ψηφιακών παραστατικών διακίνησης, με δεκάδες παραγωγούς να απευθύνονται καθημερινά εκφράζοντας αγανάκτηση για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.
14 σχόλια:
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.
Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.
Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.
Η συντακτική ομάδα του Aridaia News



Σωπα...σοβαρα τωρα; Δηλαδη οι αλλοι επαγγελματιες ειναι κοροϊδα; φτανει πια με τους χαϊδεμενους αγροτες...και να ηταν ολοι επαγγελματιες ; οι περισσοτεροι ειναι δημοσιοι υπαλληλοι, κλπ κλπ...αντε φτανει
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αγρότης βλητο δεν βάζει έξοδα κέρδος κάι να πουλάει όπως κάνουν η άλλοι επαγγελματίες όπως λές παίρνει κάτι έτοιμο βάζει κέρδος και πουλάει ο επαγγελματίας ο αγρότης όσο θέλουν τα παίρνουν
ΔιαγραφήΝαι σοβαρά!! Οι υπόλοιποι ελεύθεροι επαγγελματίες τι παραστατικά στέλουν καθε μέρα υπό πίεση; Που κλείνουν το Ζ κάθε βράδυ χαλαρά; Η που ένας επιπλοποιος όταν θα ετοιμάσει μια κουζίνα πάλι χαλαρά, θα ετοιμάσει και το δελτίο αποστολής; Δεν έχεις ιδέα τι αντιμετωπίζουν οι αγρότες κάθε μέρα, οπότε ραψ'το!! Θα κάθετε ο άλλος στο χωράφι να στέλνει ψηφιακό δελτίο, με τους εργάτες σε αναμονή να τους πάει σπίτι, να παρακαλάει τον Θεό να μην βρέξει και με λερωμένα χέρια από την δουλειά!! Να έχει και δεδομένα ίντερνετ εννοείται!! Χωρια που οι πιο μεγάλοι ηλικιακά δεν έχουν ιδέα να μπουν στην πλατφόρμα και να δηλώσουν την παραγωγή... Στα φουλ έξοδα πλέον, με τα ποτιστικά στο Θεό από πέρυσι με τα στικακια, να πληρώνουμε και άτομα να κάνουν ψηφιακά δελτία αποστολής, γιατί αυτό κάνουν οι περισσότεροι!!
ΔιαγραφήΣΕ ΧΑΙΔΕΨΕ ΚΑΝΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΕΣΕΝΑ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΡΩΤΗΣΗ, ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΖΟΙ..... ΠΑΩ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ, ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΣΥΜΠΗΡΗΝΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΚΙΝΗΤΟ Ή ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θες να τα πουλήσεις, ναι. Αλλά έχεις και την επιλογή να τα πας από το χωράφι σπίτι χωρίς χαρτί και μετά από το σπίτι βγάζει πώληση/μεταφορά στην ένωση
ΔιαγραφήΌλοι οι αγρότες όλη την ώρα στο κινητό σερφαρετε τη θέλετε να μας πείτε ότι δεν έχετε ίντερνετ χαχα γελάσαμε για το Facebook έχετε όμως έλα έλα όλα δήλωση κανονικά βάλατε μέσα την Ελλάδα τόσα χρόνια
ΔιαγραφήΔελτίο Αποστολης απο το χωράφι μέχρι τον χώρο που παραδίδουμε Με Μονάδα μέτρησης κλουβάκια τελαράκια κτλπ στις παρατηρησεις στο περίπου τα κιλά …..και ο συνεταιρισμός ή έμπορος ποσοτικής παραλαβής με τα ζυγισμένα όταν τα παραλαμβάνει
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο κουλαρε. Στρώσε τους γιατί το παραξήκωσαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣάμπως δε θα σε ψηφίσουν;
Ναι, κ ίντερνετ πρεπει να έχεις. Κ επίσης αν κόψεις δελτίο αποστολής για εναν έμπορο που ξεκίνησες να πας κ στο τέλος σου πει οτι δεν τα θελει, θα πρεπει να το ακυρώσεις αυτο που έκοψες κ να κόψεις νεο για τον επόμενο. Ολα αυτά ααααν έχεις δίκτυο, ααααν δεν πέσει η πλατφόρμα, αααααν εισαι τυχερός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκρίνετε διαφορετικής φύσης επαγγέλματα! Οι επαγγελματίες: Άλλο οι παρέχοντες υπηρεσίες(λογιστές,δικηγόροι,μηχανικοί,ιατροί δημόσιοι υπάλληλοι, μισθωτοί κ.λ.π.) άλλο τα τεχνικά επαγγέλματα(Που ασκούν και εμπορία),άλλο οι έμποροι,άλλο η εστίαση! και τελείως διαφορετικό οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι!Όλοι αλληλοεξαρτώμενοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κυβέρνηση πρώτα να κάνει κάτι με τις τιμές που πουλάμε και τα κόστη που αντιμετωπίζουμε και μετά να ζητά δελτία... Τους οφείλουμε ένα γερό τσάκισμα στις κάλπες αν έχουμε κακαλα και δεν είμαστε μόνο λόγια παχιά ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγρότες έμαθαν στην λαμόγια, όλοι με τρία αυτοκίνητα με Hilux 40 και 50 χιλιάδων και τρακτέρ μια από τα ίδια,μια ζωή στην ανομία και στο τσάμπα, Μητσοτάκη θέλατε Ευρώπη θέλατε τώρα δηλώσετε τα πάντα,οι άλλοι ελεύθεροι επαγγελματίες δεν κατουρισαν στο πηγάδι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις επόμενες να τους δώσετε τους κεφαλαιούχους 58% το 48 ηλίθιοι ήταν λίγο φτωχομπινεδες που σας έχουν για πρωινό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά σας κάνουν δεν θα μάθετε να ψηφίζετε ποτέ τα συμφέροντα σας .