Υπεγράφη σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η σύμβαση δωρεάς για τη Β’ Φάση του προγράμματος ανακαίνισης σχολικών κτιρίων «Μαριέττα Γιαννάκου».
Στο πλαίσιο της νέας φάσης του προγράμματος, εντάσσονται στον Νομό Πέλλας δύο ακόμη σχολικές μονάδες: το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αριδαίας και το 1ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Γιαννιτσών, που προστίθενται στις έξι σχολικές μονάδες της Πέλλας που έχουν ήδη ανακαινιστεί μέσω του προγράμματος.
Ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας, Διονύσης Σταμενίτης εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συγκεκριμένη εξέλιξη, υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνεχούς αναβάθμισης των σχολικών υποδομών για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Παράλληλα, ευχαρίστησε θερμά την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφία Ζαχαράκη, καθώς, όπως σημείωσε, σε προηγούμενη συνάντησή τους είχε καταθέσει το αίτημα για την ένταξη νέων σχολείων της Πέλλας στη Β’ Φάση του Προγράμματος.




Απαράδεκτοι για άλλη μία φορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ανακαινίσουν το 1ο Δ.Σ.Αριδαίας που κατασκευάστηκε πριν 10-15χρόνια και το Δημοτικό Σχολείο Προμάχων που κατασκευάστηκε πριν 56 χρόνια θα μείνει και πάλι με βρωμερές τουαλέτες και κουφώματα που μπάζουν αέρα και βροχή…
Μπα!
ΔιαγραφήΔεν το είχε κάνει τζιτζί ο Μπάτσης;
γιατι δεν τα λέτε αυτά στον μεγάλο πολιτικό της Αλμωπίας τον Βέσκο που ξέρει τα πάντα; τόσα χρόνια στην πολιτική κ το σχολείο σας ειναι εικόνα των δικών σας πολιτικών από το χωριό...οπότε περαστικά σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΔήμαρχος και μονίμως αντιδήμαρχοι παιδείας ήταν- είναι Προμαχιωτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί των ημερών τους εγκεκρίμενα κονδύλια (και δημοσιευμένα στον τύπου)για το σχολείο τους για βαψιμο "χάσανε"το δρόμο τους και κατέληξαν σε σχολείο της Αριδαίας χωρις να ακουστεί ούτε κιχ. Και πως να ακουστεί άλλωστε αφού συνηγόρησαν;
Και μια και για τουαλέτες ο λογος, εξακολουθούν να κυκλοφορούν με μοντέλο τουαλέτας 56 χρόνων. Στο μεταξύ όλους αυτούς( δημάρχους αντιδημάρχους) τους ψηφιζει μπουλουκηδόν ολόκληρο το χωριό.
Μπουλουκηδόν υποδέχτηκαν μόλις πριν λίγες μέρες τον Σταμενιτη, το Χατζηδάκη και τόσους άλλους στο χωριό και για την...τουαλέτα κουβέντα.
Τώρα τους φταίει το 1ο, το 2ο κι ο αέρας που φυσάει.
Ζήτω η Μακεδονία.