Πέμπτη 7 Μαΐου 2026

Δύο ακόμα σχολεία της Πέλλας στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου»


Υπεγράφη σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η σύμβαση δωρεάς για τη Β’ Φάση του προγράμματος ανακαίνισης σχολικών κτιρίων «Μαριέττα Γιαννάκου».

Στο πλαίσιο της νέας φάσης του προγράμματος, εντάσσονται στον Νομό Πέλλας δύο ακόμη σχολικές μονάδες: το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αριδαίας και το 1ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Γιαννιτσών, που προστίθενται στις έξι σχολικές μονάδες της Πέλλας που έχουν ήδη ανακαινιστεί μέσω του προγράμματος.

Ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας, Διονύσης Σταμενίτης εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συγκεκριμένη εξέλιξη, υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνεχούς αναβάθμισης των σχολικών υποδομών για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Παράλληλα, ευχαρίστησε θερμά την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφία Ζαχαράκη, καθώς, όπως σημείωσε, σε προηγούμενη συνάντησή τους είχε καταθέσει το αίτημα για την ένταξη νέων σχολείων της Πέλλας στη Β’ Φάση του Προγράμματος.

4 σχόλια:

  1. Απαράδεκτοι για άλλη μία φορά.
    Θα ανακαινίσουν το 1ο Δ.Σ.Αριδαίας που κατασκευάστηκε πριν 10-15χρόνια και το Δημοτικό Σχολείο Προμάχων που κατασκευάστηκε πριν 56 χρόνια θα μείνει και πάλι με βρωμερές τουαλέτες και κουφώματα που μπάζουν αέρα και βροχή…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα!
      Δεν το είχε κάνει τζιτζί ο Μπάτσης;

      Διαγραφή
  2. γιατι δεν τα λέτε αυτά στον μεγάλο πολιτικό της Αλμωπίας τον Βέσκο που ξέρει τα πάντα; τόσα χρόνια στην πολιτική κ το σχολείο σας ειναι εικόνα των δικών σας πολιτικών από το χωριό...οπότε περαστικά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δήμαρχος και μονίμως αντιδήμαρχοι παιδείας ήταν- είναι Προμαχιωτες.
    Επί των ημερών τους εγκεκρίμενα κονδύλια (και δημοσιευμένα στον τύπου)για το σχολείο τους για βαψιμο "χάσανε"το δρόμο τους και κατέληξαν σε σχολείο της Αριδαίας χωρις να ακουστεί ούτε κιχ. Και πως να ακουστεί άλλωστε αφού συνηγόρησαν;
    Και μια και για τουαλέτες ο λογος, εξακολουθούν να κυκλοφορούν με μοντέλο τουαλέτας 56 χρόνων. Στο μεταξύ όλους αυτούς( δημάρχους αντιδημάρχους) τους ψηφιζει μπουλουκηδόν ολόκληρο το χωριό.
    Μπουλουκηδόν υποδέχτηκαν μόλις πριν λίγες μέρες τον Σταμενιτη, το Χατζηδάκη και τόσους άλλους στο χωριό και για την...τουαλέτα κουβέντα.
    Τώρα τους φταίει το 1ο, το 2ο κι ο αέρας που φυσάει.
    Ζήτω η Μακεδονία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News