Από τις 19 έως 21 Νοεμβρίου ο Δήμαρχος Αλμωπίας βρέθηκε στην Αθήνα για μια σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων με στελέχη τριών Υπουργείων.
Στόχος της επίσκεψης ήταν να προχωρήσουν θέματα που αφορούν σημαντικά έργα της περιοχής, αλλά και να δοθεί λύση σε ζητήματα που απασχολούν άμεσα τους δημότες.
Στο Υπουργείο Εσωτερικών
Ο Δήμαρχος συναντήθηκε με τον Γενικό Γραμματέα και παρουσίασε αναλυτικά το θέμα χρηματοδότησης της Λουτρόπολης.









































