Τη στήριξή της στον «δίκαιο αγώνα» των αγροτών εξέφρασε η Δήμαρχος Σκύδρας Κατερίνα Ιγνατιάδου, η οποία βρέθηκε στο μπλόκο των αγροτών στο Τελωνείο Σκύδρας, συνοδευόμενη από στενούς συνεργάτες και αυτοδιοικητικούς παράγοντες του Δήμου.
Στην ανάρτησή της στα κοινωνικά δίκτυα, η Δήμαρχος αναφέρει ότι επισκέφθηκε τους συγκεντρωμένους αγρότες μαζί με τους αντιδημάρχους της, δημοτικούς συμβούλους, καθώς και προέδρους τοπικών κοινοτήτων της περιοχής, προκειμένου να εκφράσει έμπρακτα τη συμπαράσταση της δημοτικής αρχής.
Η ίδια χαρακτηρίζει τον αγροτικό αγώνα «αγώνα επιβίωσης και αξιοπρέπειας», τονίζοντας πως η στήριξη των αγροτών είναι ταυτόχρονα στήριξη της ελληνικής περιφέρειας και του πρωτογενούς τομέα, ο οποίος αποτελεί βασικό πυλώνα της οικονομίας.










































