Δήλωση του Δημάρχου Έδεσσας Γιάννη Τσεπκεντζή:Στις 9 Ιουνίου 2026, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας στο Γηροκομείο Έδεσσας με τους Γενικούς Γραμματείς του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, κ. Μεγαρίτη και κα Πατσογιάννη, παρουσία της Προέδρου του Συλλόγου Φίλων του Γηροκομείου Έδεσσας, κας Ταμβίσκου.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν οι λύσεις που αποφασίστηκαν στο τελευταίο Διοικητικό Συμβούλιο της Αστικής Εταιρίας, με σκοπό την αντιμετώπιση του σοβαρού ζητήματος που προέκυψε μετά τη δικαστική απόφαση, η οποία επιδικάζει αποζημιώσεις ύψους 103.000 ευρώ πλέον τόκων σε τέσσερις εργαζόμενες του Γηροκομείου.
Οφείλω να ευχαριστήσω θερμά τους Γενικούς Γραμματείς και τη πολιτική ηγεσία για τη διαρκή επικοινωνία που έχουμε το τελευταίο διάστημα, καθώς και για το έμπρακτο ενδιαφέρον τους να συνεργαστούν με τον Δήμο Έδεσσας για την εξεύρεση ρεαλιστικής και βιώσιμης λύσης.