Σε λίγους μήνες θα ξεκινήσει το έργο της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, όπως δήλωσε σήμερα ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας κατά τη συνεδρίαση λογοδοσίας της περιφερειακής αρχής, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα του Περιφερειακού Συμβούλου της παράταξης «Πράξεις για τη Μακεδονία», Σταμάτη Παπουλίδη.
«Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο. Σε πολύ λίγους μήνες θα ξεκινήσει το έργο ως αποτέλεσμα μιας σημαντικής πρωτοβουλίας που πήρε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» είπε ο Περιφερειάρχης και σχολίασε ότι το πρώτο έγγραφο που έστειλε προς τον τότε πρωθυπουργό όταν ανέλαβε τα καθήκοντα του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας ήταν σχετικό με το συγκεκριμένο έργο. Ο ίδιος αναγνώρισε ότι υπήρξαν καθυστερήσεις λόγω της κρίσης, της πανδημίας και των προβλημάτων που υπήρξαν ωστόσο τόνισε ότι «η δημόσια δέσμευση του πρωθυπουργού και της σημερινής κυβέρνησης ότι το έργο θα προχωρήσει με ΣΔΙΤ έγινε πράξη». «Έτσι κλείνει μια μεγάλη πληγή» είπε και τόνισε ότι η Περιφέρεια θα πιέζει τα συναρμόδια υπουργεία ώστε να προχωρούν οι διαδικασίες. «Είμαι σίγουρος ότι πολύ σύντομα θα έχουμε και τις επίσημες ανακοινώσεις» πρόσθεσε, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.






































