Όπως εξήγησε η υπουργός, λαμβάνοντας υπόψη το σύνολο των παροχών που παρέχονται στις νέες μητέρες, μια εργαζόμενοι με βασικό μισθό θα λάβει 13.190 ευρώ για το πρώτο της παιδί.
«Μία εργαζόμενη μητέρα που έχει βασικό μισθό τι παίρνει; Παίρνει πρώτα άδεια κύησης και λοχείας, δεύτερον, παίρνει το επίδομα γέννησης, το οποίο έχει θεσπίσει το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας» αναφέρει χαρακτηριστικά σε δήλωση της η κ. Κεραμέως και προσθέτει:
«Επίδομα γέννησης το οποίο κυμαίνεται από το πρώτο παιδί 2.400 ευρώ και φτάνει μέχρι 3.500 αν δεν κάνω λάθος».










































