Με στοιχεία, τεκμήρια και ερωτήματα που δεν μπορούσαν να μείνουν αναπάντητα, ο Δήμος Κυριλίδης αποκάλυψε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Λογοδοσίας το πραγματικό καθεστώς στη ΓΕΣΠΟΒ και ανάγκασε τον Αντιπεριφερειάρχη να παραδεχθεί κατάχρηση του δημόσιου χώρου.
Κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Λογοδοσίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Κυριλίδης παρουσίασε τεκμηριωμένα όλα τα στοιχεία για την υπόθεση της πρώην ΓΕΣΠΟΒ, φέρνοντας στο φως την πραγματική εικόνα ενός δημόσιου χώρου που βρίσκεται σε κατάχρηση τουλάχιστον από το 2021 μέχρι και το 2024. Μπροστά στην πίεση των ερωτήσεων, ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας Δάνης Τζαμτζής παραδέχθηκε δημόσια πως υπάρχει κατάχρηση του χώρου, καθώς και επιχείρηση που λειτουργεί χωρίς άδεια λειτουργίας.





































%20(1)%20(1).jpg)



