Ένταση επικράτησε το βράδυ της Δευτέρας 22 Δεκεμβρίου σε νυχτερινό κατάστημα της Φλώρινας με τον δήμαρχο Βασίλη Γιαννάκη να διακόπτη την μπάντα που έπαιζε στο μαγαζί επειδή ερμήνευαν ένα τραγούδι στη σλάβικη γλώσσα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του συγκροτήματος, κατά τη συναυλία τους στη Φλώρινα, τα μέλη της μπάντας δέχθηκαν επιθέσεις και απειλές. «Συγκεκριμένα ο δήμαρχος επενέβη την ώρα της εργασίας μας, προσβάλλοντας και φωνάζοντας στα μέλη τη μπάντας. Παράλληλα, άτομο από το κοινό ανέβηκε στη σκηνή σπρώχνοντας τον τρομπετίστα μας ενώ απειλούσε ότι θα καλέσει το 100», ξεκαθαρίζει το συγκρότημα στην ανακοίνωσή του.
Επιπλέον, τα μέλη της «Banda Entopica», αναφέρουν πως ειπώθηκαν από τον δήμαρχο φράσεις όπως «εγώ πληρώνω», «στην πόλη μου δεν θα τραγουδάτε τέτοια τραγούδια», «ποιος σας άφησε να τραγουδήσετε σλάβικα;» , ωστόσο όπως λέει το συγκρότημα «δεν ήταν προσκεκλημένοι του δημάρχου».










































