Στο κατάμεστο Ξενιτίδειο Πνευματικό Κέντρο πραγματοποιήθηκε χθες η ξεχωριστή μουσική εκδήλωση του μουσικού συνόλου «Orοs Ensemble», σε μια βραδιά υψηλής αισθητικής που ανέδειξε τη διαχρονική δύναμη της μουσικής δημιουργίας.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον Δήμο Αλμωπίας σε συνεργασία με την Εθνική Λυρική Σκηνή, με επίτιμο προσκεκλημένο τον διακεκριμένο συνθέτη και καλλιτεχνικό διευθυντή της ΕΛΣ Γιώργο Κουμεντάκη, τον οποίο ο Δήμος τίμησε για την προσφορά και τη σπουδαία πορεία του στον χώρο της μουσικής και του πολιτισμού.
Το πρόγραμμα της συναυλίας ταξίδεψε το κοινό από το μπαρόκ και την αναγέννηση έως τη σύγχρονη δημιουργία, μέσα από έργα των Φρανσουά Κουπρέν, Αντόνιο Βιβάλντι, Αποστόλη Κουτσογιάννη και Γιώργου Κουμεντάκη, δημιουργώντας έναν γόνιμο διάλογο παρελθόντος και παρόντος.










































