Κεράσια… Το καλοκαίρι στην Έδεσσα ξεκινά με το πιο αγαπημένο κόκκινο φρούτο. Τα Κεράσια Έδεσσας είχαν την τιμητική τους σε ένα μοναδικό φεστιβάλ γεύσεων, χρωμάτων, δράσεων υγείας, ευεξίας, οικοξεναγήσεων στους δρόμους του κερασιού και αθλητικών δραστηριοτήτων για όλες τις ηλικίες. Ένα πλήρες πρόγραμμα με στόχο την συστηματική ανάδειξη του Κερασιού ως μοναδικού τοπικού προϊόντος και την διασύνδεσή του πρωτογενούς τομέα με τον τουρισμό σε επίπεδο Δήμου Έδεσσας με παράλληλη την ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με ένα masterclass από την Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με παρουσιαστή τον chef Θόδωρο Κουρατζόγλου και συνεχίστηκε με παρουσίαση κοκτέιλ από τις επιχειρήσεις της Έδεσσας οι οποίες έβαλαν τα δυνατά τους να εντυπωσιάσουν το κοινό το οποίο είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει μέρος από τα πιάτα και τα πολύχρωμα κοκτέιλ αλκοολούχα και μη. Κάθε μέρα στο Κεντρο Πληροφόρησης οι επισκέπτες δοκίμαζαν κεράσια Έδεσσας και ακολούθησαν την οικοξενάγηση «οι Δρόμοι του Κερασιού».









































