Πανεθνικό διάλογο για τα προβλήματα και τις σύγχρονες προκλήσεις του πρωτογενούς τομέα διεξήγαγε το Σάββατο (1/11) στη Λάρισα το ΠΑΣΟΚ, δίνοντας το βήμα σε εκπροσώπους του κλάδου να εκφράσουν τα προβλήματά τους.
Αγρότες, κτηνοτρόφοι, συνεταιριστές, εκπρόσωποι φορέων του πρωτογενούς τομέα συμμετείχαν μια ανοικτή διαδικασία διαλόγου, ωστόσο η τοποθέτηση της κτηνοτρόφου Μαίρη Μάρου για την καταστροφή που έχει βιώσει ο κλάδος από την ευλογιά, συγκλόνισε.
«Θέλω να πω το πρόβλημα μου και μόνο. Πρώτα, θα πω δύο λόγια για τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Εγώ είμαι μετακινούμενη κτηνοτρόφος, πηγαίνα με τα πρόβατα μου στον Γράμμο Ιωαννίνων. Μου έδιναν βοσκότοπο με την τεχνική λύση στη Ρόδο. Τουτέστιν, στον Γράμμο που ήμουν εγώ, και έπρεπε να πάρω χιλιάδες στρέμματα, τα έπαιρναν οι ξένοι. Παίρναμε 7.000 εξισωτική αποζημίωση φτάσαμε να παίρνουμε 800 ευρώ. Πήγαμε κάναμε μήνυση στον εισαγγελέα Ιωαννίνων και όσο την είδατε εσείς την είδαμε και εμείς από το 2015. Αν υπάρχει κράτος και υπάρχει δικαιοσύνη. Εγώ έμαθα να ζω από το 1981 με το κόμμα του του Ανδρέα Παπανδρέου, για ένα δίκαιο κι αληθινό κράτος. Έμαθα να ζω έντιμη. Όχι να με κλέβουν», υπογράμμισε.














.webp)



























