Το 11ο Νηπιαγωγείο Γιαννιτσών επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Πέλλας κ. Στάθης Φουντουκίδης, συνοδευόμενος από την Αντιδήμαρχο Παιδείας κ. Εύη Θεοδωρίδου. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η υπεύθυνη Νηπιαγωγός και οι μικροί μαθητές παρουσίασαν τον απολογισμό των Περιβαλλοντικών Δράσεων του Νηπιαγωγείου, οι οποίες υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος “Plastic Clever Schools”.
Η υπεύθυνη του προγράμματος κ. Ελισάβετ Τζάρα, με επιστολή της, ευχαρίστησε τον Δήμαρχο και την Αντιδήμαρχο για την παρουσία τους στο σχολείο. Μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Η παρουσία σας έδωσε τεράστια χαρά και κίνητρο στους μικρούς μας μαθητές και στις οικογένειές τους, ενώ το γεγονός ότι ακούσατε τη “φωνή” τους με τέτοιο ενδιαφέρον μας τιμά ιδιαίτερα».










































