Πολλοί βάζουν τις ντομάτες στο ψυγείο για να κρατήσουν περισσότερο, όμως το αποτέλεσμα συχνά είναι το αντίθετο: χάνουν γεύση, γίνονται άνοστες και αλλοιώνεται η υφή τους. Αυτό δεν είναι τυχαίο, αλλά σχετίζεται με το πώς αντιδρά η ντομάτα στη χαμηλή θερμοκρασία.
Το ψυγείο “σβήνει” τη γεύση
Οι ντομάτες περιέχουν αρωματικές ενώσεις που είναι υπεύθυνες για τη χαρακτηριστική τους γεύση. Όταν εκτίθενται σε χαμηλές θερμοκρασίες, η παραγωγή και η αντίληψη αυτών των ενώσεων μειώνεται, με αποτέλεσμα να φαίνονται πιο άγευστες.










































