Την Παρασκευή 10 Μαϊου, στο πάρκο του Αγ. Γεωργίου, τα
εγκαίνιαΆρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη της Γιορτής των
Λουλουδιών που διοργανώνει για πρώτη φορά φέτος, σε ένα πανέμορφο
περιβάλλον στα Γιαννιτσά, ο Δήμος Πέλλας, καλωσορίζοντας έτσι με τον
καλύτερο τρόπο την Άνοιξη!
Από την Παρασκευή 10 Μαΐου μέχρι και την Παρασκευή 17 Μαϊου,
στο πάρκο του Αγίου Γεωργίου των Γιαννιτσών, ο Δήμος Πέλλας και
η Αντιδημαρχία Γιαννιτσών διοργανώνουν την «1η Γιορτή των
Λουλουδιών- Καλωσόρισμα Άνοιξης».
Σ' αυτόν τον πανέμορφο χώρο, σ΄ ένα από τα πλέον κεντρικά σημεία της
πόλης, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν διάφορα είδη
φυτών και λουλουδιών και να τους δοθούν χρήσιμες πληροφορίες και
συμβουλές από τους εκθέτες ανθοπαραγωγούς.