Τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη υποδέχθηκε σήμερα Παρασκευή 10 Μαϊου 2024, στο Δημαρχείο, στα Γιαννιτσά ο Δήμαρχος Πέλλας Στάθης Φουντουκίδης.
Στην συνάντηση, αλλά και στην σύσκεψη εργασίας που ακολούθησε με την ευκαιρία της επίσκεψης του Υπουργού στο Δημαρχείο, ο κ. Φουντουκίδης είχε την ευκαιρία να καλωσορίσει τον κ. Αυγενάκη, τον συντοπίτη βουλευτή Πέλλας, Υφυπουργό Διονύση Σταμενίτη και τον Γενικό Γραμματέα του ΥΠΑΑΤ Γιώργο Στρατάκο στο Δήμο Πέλλας και να τους παρουσιάσει τα προβλήματα που ταλανίζουν την ευρύτερη περιοχή σε σχέση με τον αγροτικό τομέα. Μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στο αυξημένο κόστος παραγωγής που αντιμετωπίζουν οι αγρότες αλλά και στην αναγκαία επίσπευση των διαδικασιών για τις αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ σχετικά με τις φυσικές καταστροφές στις καλλιέργειες.






































