Μάχη δίνει στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού το 2χρονο κοριτσάκι από χωριό του Δήμου Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, μετά από ανάφλεξη που σημειώθηκε την ώρα που ο 28χρονος πατέρας της έβαζε βενζίνη στο ΙΧ του, με μπιτόνι, στην αυλή του σπιτιού τους.
Το ατύχημα σημειώθηκε σε ανύποπτη στιγμή.
Συγκεκριμένα, ο 28χρονος πατέρας μικρού κοριτσιού αφού είχε εφοδιάσει με βενζίνη το μηχανάκι του με βενζίνη, το ξαναγέμισε για να εφοδιάσει και το αυτοκίνητο. Το μικρό αγγελούδι αμέριμνο έτρεξε στην αγκαλιά του και τότε, εξαιτίας της ποιότητας του υφάσματος του φορέματος του παιδιού δημιουργήθηκε στατικός ηλεκτρισμός με αποτέλεσμα να προκληθεί ανάφλεξη.







































