Σε εξέλιξη βρίσκεται το ισχυρό κύμα ζέστης που τουλάχιστον για τα μεγάλα αστικά κέντρα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και σαν καύσωνας. «Αλήθεια, τι εννοούμε όταν χρησιμοποιούμε τον όρο “καύσωνας”;», διερωτάται ο μετεωρολόγος Κλέαρχος Μαρουσάκης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, με την απλή λογική, η χρήση του όρου αυτού είναι συνάρτηση των επιπέδων θερμοκρασιακής άνεσης σε ό,τι αφορά τον ανθρώπινο οργανισμό. Έτσι λοιπόν ο αρχικός προσδιορισμός αφορούσε θερμοκρασίες άνω των 37° σε ότι αφορά τη χώρα μας όπου από εκεί και πάνω αρχίζει ο ανθρώπινος οργανισμός και δυσκολεύεται. Η έντονη αστικοποίηση που εμφανίζουν πολλές περιοχές τα τελευταία αρκετά χρόνια ανέβασαν το όριο αυτό στους 39°.







.jpg)


































