Με λόγια που ραγίζουν καρδιές μίλησε για την 11χρονη Βασιλική που δολοφονήθηκε στην Ηλεία η δασκάλα της. Η γυναίκα που βοηθήσουμε την ανήλικη στα μαθήματά της τόνισε πως ήθελε να γίνει γιατρός. «Είχε όνειρα, ήταν ένα πλάσμα το οποίο προσπαθούσε ανελέητα για το καλύτερο» είπε χαρακτηριστικά.
Μιλώντας για ένα παιδί με ανησυχίες η δασκάλα που έδωσε συνέντευξη στην εκπομπή του ANT1 «Καλημέρα Ελλάδα» υπογράμμισε «είχε και μία αίσθηση ας πούμε “θα μπορώ εγώ να γίνω κάτι τόσο μεγάλο, μπορώ να τα καταφέρω;».
«Εγώ γνώριζα την οικογένεια μέσα από τη σχέση μου με τα παιδάκια που ήταν στο νηπιαγωγείο, τα αδερφάκια της. Την Βασούλα την ήξερα γιατί ερχόταν με τη μαμά να πάρει τα παιδιά από το σχολείο» σημείωσε η δασκάλα.








































