Οι συμμετοχές- ρεκόρ των δρομέων (περιπατητών, μαθητών, συνοδών και εθελοντών) που σε όλους τους αγώνες ξεπέρασαν τους 2.500, η ενέργεια, ο παλμός και οι ιδανικές καιρικές συνθήκες «σφράγισαν» με απόλυτη επιτυχία τον φετινό «Δρόμο Θυσίας Γιαννιτσών», που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 5/10 στη μνήμη των 120 ηρωικών πολιτών που εκτελέστηκαν στις 14 Σεπτέμβρη 1944 και διοργάνωσε ο Δήμος Πέλλας υπό την αιγίδα του ΥΠΕΘΑ και του ΑΣΑΕΔ, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας, την Ομάδα Μαραθωνίου Γιαννιτσών και την ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Κεντρικής Μακεδονίας.
Η παρουσία των δρομέων, των περιπατητών, των μαθητών, των συνοδών –γονέων και των εθελοντών, ήταν μαζική και ενθουσιώδης αποδίδοντας τη δέουσα τιμή στην επετειακή ημέρα.
Στις 9:00 π.μ., ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Γιάννης Γυριχίδης (ο Δήμαρχος Στάθης Φουντουκίδης έλειπε για προσωπικούς λόγους) έδωσε την εκκίνηση του Ημιμαραθωνίου, ενώ ακολούθησε στις 9:10 π.μ. η εκκίνηση του Δρόμου των 5,5 χλμ. «Βαγγέλης Βρόντζος», από τον Βουλευτή Πέλλας Διονύση Σταμενίτη.









































