Νέες «δυνάμεις» αναμένουν στα μπλόκα τους, μέσα στις επόμενες ημέρες, οι κτηνοτρόφοι και οι αγρότες που κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους αντιδρώντας για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ αλλά και τις μαζικές θανατώσεις των αιγοπροβάτων που έχουν προσβληθεί από την ευλογιά.
Για σήμερα (01.12.2025) αναμένονται δεκάδες τρακτέρ να φτάσουν στα μπλόκα που έχουν στηθεί σε Νίκαια και Καρδίτσα ενώ την ερχόμενη Τετάρτη αγρότες από τα Τρίκαλα θα στήσουν νέο μπλόκο και στον κόμβο Μεγαλοχωρίου. Μέσα στις επόμενες ημέρες και οι αγρότες από την Μαγνησία ετοιμάζονται να αποκλείσουν το λιμάνι του Βόλου.
Τα σχέδιά τους ωστόσο επεκτείνονται και σε Μάλγαρα, Σέρρες και Αλεξανδρούπολη τα οποία επίσης θα αποκλειστούν σε λίγες ημέρες από νέα μπλόκα.










































