Μετά από σχεδόν έναν μήνα νοσηλείας στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του «Ευαγγελισμού», ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Γιώργος Μυλωνάκης βγήκε τη Δευτέρα (11.05.2026) από τη ΜΕΘ, καθώς η κατάσταση της υγείας του παρουσίασε σημαντική βελτίωση.
Στο ιατρικό ανακοινωθέν του νοσοκομείου αναφέρεται ότι «ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Γεώργιος Μυλωνάκης, σήμερα 11 Μαΐου 2026, εξήλθε της ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΓΝΑ “Ο Ευαγγελισμός”, καθώς η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης». Σύμφωνα με ανάρτηση της συζύγου του, Τίνας Μεσσαροπούλου, ο επόμενος σταθμός της αποκατάστασής του θα είναι εξειδικευμένο κέντρο στη Γερμανία.










































